Translate

12 Mayıs 2015 Salı

ONUR ATAOĞLU SÖYLEŞİ




ODTÜ de gerçekleşen Onur ATAOĞLU söyleşisine gittim. Onur beyin Japonya da edindiği tecrübelerini, gözlemlerini dinledim. Çektiği harika fotoğraflar gezme isteğimi bir kat daha artırdı.Çok güzel bir söyleşi oldu. Esprili birisi Onur Bey.Tatlı bir dille anlattı anılarını. Metro da (Japonya' ya giden bir çok turist gibi) kayboluşunu, Japonların ne kadar cana yakın olduklarını anlattı. Ben de merak ediyorum ve anlatılanları yaşayıp deneyimlemek istiyorum. Ara verildiğin de , koridora çıktık ve suşi ikramlarından aldık. Açıkcası pek sevmedim :) Belki alışkın olmadığımdan ama damak tadıma pek uymadı :) Japonca kursundan arkadaşlar da vardı. Bazıları çok sevdi ve bir oturuşta yirmi tane yiyen varmış. Midye gibi suşi yenir mi arkadaş kurt olacak karnında :) Japonya yı seviyorsun diye Japonyayla ilgili herşeyi seveceksin diye bir kural yok. Onur Beyin çektiği bazı fotoğraflarda Japonlara özgü kostümler vardı. Bunlardan gösteri için yapabileceğimizi düşündüm. Merak ettiklerimi sordum, proje hakkında konuştuk. Onur Bey ,Japonya da gösteri yapabileceğim yerleri söyledi. Yoyogi parkı varmış, genelde sanatsal faaliyetlerin yapıldığı yer sanırım internetten araştırdığım kadarıyla. Koen caddesi ve NHK binası önü dedi. Buralar da gösteri yapıp fotoğrafını atacağım kendisine umarım. Kitaplarını da en kısa zaman da okuyacağım. Sizlere de tavsiye ediyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder